Top

Tieto autá od Hyundai zaujali slovenských novinárov v roku 2021 najviac

Tieto autá od Hyundai zaujali slovenských novinárov v roku 2021 najviac
  • Slovenskí motoristickí novinári prezradili, ktoré autá od Hyundai ich v roku 2021 najviac zaujali. Medzi ich top modelmi nechýbajú športové N-ká, elektrický IONIQ 5, ale ani i30 Fastback či Santa Fe.
  • Motoristickí novinári majú v priebeh roka jedinečnú možnosť vyskúšať desiatky najnovších a najatraktívnejších vozidiel rôznych značiek. Testujú ich na Slovensku aj v zahraničí, na cestách aj v teréne. Rozhodli sme sa preto, že sa niektorých z nich spýtame, ktoré modely Hyundai ich v roku 2021 zaujali najviac a prečo. Ich odpovede so zaujímavými postrehmi si môžete prečítať práve teraz.

 

Maroš Čabák, TopSpeed.sk

V mojom prípade je to veľmi zložité, lebo vo mne veľký dojem zanechávajú až tri modely od Hyundai, pričom každý z nich je celkom iný:

  • i30N s automatom. Skvelé auto, ktoré sa stalo ešte lepším. Automat to vôbec nepokazil, práve naopak!
  • IONIQ 5 je pre mňa veľké prekvapenie azda vo všetkom, nateraz fakticky nemám výčitky, snáď s výnimkou vyššej hmotnosti a ceny.
  • SANTA FE je dlhodobo auto, ktoré – ak by som nemal limuzínu Genesis – asi chcem mať doma, špeciálne ten po modernizácii 🙂

 

Igor Daniš, Slovenský rozhlas

Hyundai IONIQ 5. Elektromobily extra nemusím, ale konečne prišlo elektrické auto s poriadnym dojazdom a progresívnym dizajnom, ktorý sa neopozerá. V top výbave má krásny interiér, zrozumiteľná a jasná je obsluha elektromobilu aj nabíjania. Ani netreba študovať hrubý manuál. Ergonómia údajov importovaných vodičovi a jazdné vlastnosti sú špičkové a hoci mi, ešte raz, elektromobily „netrhajú žily“, za IONIQ 5 – klobúčik!

 

Martin Šulek, Garáž.tv

Okrem N-iek asi IONIQ 5 pre vydarený a nový dizajn, prijemnú jazdu a interiér!

 

Michal Karpat, Autožurnál

Samozrejme N-kové modely, teda hlavne i20 N. Viac odpovedí sú v tomto videu 🙂

 

Peter Varga, Auto magazín

Za Auto magazín bol jednoznačnou TOP-kou Hyundai i30 N Performance. Dôvod by som dal iba že „je to i30 N“. Žiaden iný komentár si to nevyžaduje, skrátka je to i30 N. Je to geniálne vyvážené auto po každej stránke. Vie byť športové a zábavné, ale dá sa s ním jazdiť úplne normálne v každodennej premávke. A pre mňa osobne je dôležité tiež to, že má parádny zvuk výfuku aj bez toho, aby som s ním jazdil ako úplné prasa.

Na druhé miesto by som dal i30 Fastback 1,5 T-GDi iMT N Line. Fastback ako taký sa mi pri príchode na trh spočiatku nepáčil, ale postupne sa mi dostal pod kožu a dnes sa mi páči viac ako hatchback. A vo verzii N Line vyzerá ešte fajnovejšie. Jazdí veľmi príjemne – a to tak po stránke motorickej ako aj podvozkovej. Navyše má príjemnú cenu.

Tretím by bol IONIQ 5 4×4 Premium a hlavný dôvod je, že je to „iné“ auto. Elektrické autá ako také jazdia príjemne – ticho, hladko a keď treba, tak aj svižne. IONIQ 5 má navyše príjemný mäkký podvozok. Dá sa nabíjať rýchlo a dá sa z neho nabíjať všeličo možné… Neuveríte, ale práve v tomto momente z neho napríklad nabíjam iné elektrické auto – (len tak pre skúšku – 🙂 ).

 

Ján Hargaš, PodKapotou.sk

Ak ide o emócie, nie je to ťažké. Najviac emócií prináša písmenko N. Toho roku som vyberal z dvoch modelov s týmto označením. Rozhodovanie medzi faceliftovaným i30 N s automatickou prevodovkou a i20 N s výborným manuálom bolo síce ťažké, ale okruhové zážitky s menším i20 naklonili misky váh na jeho stranu. Možno nemá taký výkon, ale dobieha to zvukom, ktorý mu môžu závidieť aj konkurenti s väčšími motormi. No a menej koní vynahradí schopnosťami v zákrutách. Toto je esencia mojej predstavy o vynikajúcom aute z kategórie hot-hatch. Malé, svižné, obratné a ešte aj za pekné ceny.

 

Radoslav Petrík, Hospodárske noviny

Rozhodnúť sa, ktorý z najnovších počinov Hyundai vo mne zanechal v uplynulom roku najväčšiu spomienku, je ťažké, no titul o osobne najlepší testovaný model u mňa predsa len vyhráva ostrý hatchback i30 N. I keď to mal najskôr skvelý elektrický IONIQ 5 veľmi slušne našliapnuté, napokon si dokázal moju priazeň získať spolu s kompaktným súrodencom i20 N najmä hothatch i30 N, ktorý ani po facelifte nestráca svoj charakter a spolu s automatickou prevodovkou mi dokázal vyčariť úsmev vždy, keď som sadol za volant. Skvelé je, že kvôli tomu človek nie je nútený chodiť vždy vyslovene na hranu. „Fun faktor“ je zachovaný, či už sa s autom jazdí v meste alebo na kľukatých okreskách. Krajší dizajn, veľmi dobre fungujúca automatika DCT, vylepšený motor i reakcie, výborne zvládnuté jazdné vlastnosti a využiteľnosť na každý deň. Ani modernizácia tak nezmenila môj názor, že i30 N síce nie je najostrejší alebo bez chybný, ale za to o najzábavnejší hothatch s dobre stanovenou cenovkou a po facelifte z môjho pohľadu ponúka ešte o štipku viac korenia s charakteristickým zvukom. Niet pochýb, že predajný úspech bude pokračovať aj naďalej.

A ktorý z modelov Hyundai je TOP pre vás? Ich zoznam nájdete tu: https://www.hyundai.sk/modely

Nie je možné pridávať komentáre.