Top

Hyundai strategicky podporí ženský florbal na Slovensku

Hyundai strategicky podporí ženský florbal na Slovensku

Najvyššia ženská florbalová extraliga žien v SR sa mení na Hyundai extraligu žien a už v septembri 2019 odštartuje s viacerými novinkami!

Slovenský zväz florbalu a Hyundai Motor Slovakia sa dohodli na strategickom partnerstve v najvyššej florbalovej extralige žien na Slovensku a na exkluzívnej spolupráci so ženskou florbalovou reprezentáciou SR. V novej súťažnej sezóne 2019/20 už top ligová súťaž na Slovensku ponesie exkluzívny oficiálny názov Hyundai extraliga žien a prinesie úplne nový rozmer športovej a marketingovej práce a to aj v oblasti médií a PR.

Oto Divinský, prezident Slovenského zväzu florbalu, vidí najväčší prínos novej Hyundai extraligy žien vo viacerých aspektoch: „Hyundai extraliga žien prináša do florbalového diania na Slovensku obrovskú dynamiku a novú filozofiu najvyššej ženskej ligovej súťaže. Všetkých 10 extraligových tímov postupne odohrá súťažné zápasy v najlepších športových halách na Slovensku a v priamych on-line prenosoch tieto súboje uvidia aj diváci kdekoľvek na svete. Posilňujeme marketingovú komunikáciu extraligy, ale aj tímov, hráčok, trénerov, či rozhodcov a spoločne s Hyundai Motor Slovakia budujeme novú florbalovú komunitu. Jej súčasťou bude čoraz viac divákov, ktorí sa florbalom v športových halách budú môcť baviť.

Každý extraligový tím žien bude počas sezóny hostiť 2 priame prenosy a pripraví pre divákov lokálne eventy. Zmení sa aj dizajn hracej plochy, ktorej ústredným grafickým prvkom bude reklamný stredový kruh a nové reklamné mantinely s logami partnerov. Slovenský zväz florbalu už čoskoro predstaví nový web a pre rastúcu komunitu Hyundai extraligy žien už pripravujeme aktivity aj na sociálnych sieťach. Pribudnú eventy priamo v halách i mimo nich a to práve v spolupráci so silnými partnermi Hyundai extraligy žien.

 

Marek Kopča, Marketing & PR manager Hyundai Motor Slovakia: „Hyundai sa na lokálnej aj globálnej úrovni dlhodobo angažuje v podpore športu, ktorý do našich životov prináša radosť, hrdosť a množstvo pozitívnych zážitkov a emócií. A florbal je kolektívny šport s obrovským potenciálom, v ktorom Slovenky už dnes dosahujú dobré výsledky aj na medzinárodnej úrovni, len sa o nich príliš nehovorí. Chceme to zmeniť a aktívne prispieť k rozvoju tohto krásneho športu u nás. Rozhodli sme sa podporiť ženskú florbalovú extraligu a reprezentáciu preto, lebo veríme ženám a milujeme florbal.“

Paralelne s príchodom novej Hyundai extraligy žien Slovenský zväz florbalu posilňuje aj obchodné a marketingové aktivity svojej dcérskej spoločnosti SZFB s.r.o., kde v apríli 2019 prevzal zodpovednosť za rozvej ženskej extraligy moderátor TV JOJ a súčasný generálny manažér najväčšieho školského projektu súčasnosti floorball SK LIGA Ľuboš Sarnovský.

Spolupráca s Hyundai Motor Slovakia je výsledkom viac ako ročnej komunikácie a nie je aktivitou na jednu sezónu, má strategický charakter a už teraz pracujeme na jej rozvoji v ďalších rokoch. Naším cieľom je okrem zdieľania obrovskej radosti a nadšenia z florbalu zvýšiť hodnotu extraligy, tímov i hráčok, vybudovať veľkú, uveriteľnú komunitu fanúšikov a z tohto úspechu budú postupne ťažiť aj nižšie ligové súťaže, či ďalšie vekové kategórie žien a  dievčat, nehovoriac o reprezentácii SR, ktorá má v našich srdciach výnimočné postavenie„, uzatvára Ľuboš Sarnovský, v spoločnosti SZFB s.r.o. zodpovedný za rozvoj ženskej extraligy v  oblasti obchod, marketing a PR.

Nie je možné pridávať komentáre.