Hyundai dodal v auguste slovenským zákazníkom 769 nových áut. Rekordný mesiac zaznamenal BAYON.
- V auguste dodala automobilka Hyundai zákazníkom na Slovensku 769 nových vozidiel a bola treťou najpredávanejšou značkou s trhovým podielom 10,6%
- Najpredávanejšími modelmi boli i30 a TUCSON, rekordný mesiac má však na konte crossover BAYON
- Po ôsmich mesiacoch je Hyundai trhovou dvojkou a suverénnou jednotkou u súkromnej klientely na Slovensku
V auguste pribudlo 769 nových áut Hyundai
Hyundai napriek pretrvávajúcej náročnej situácii v automobilovom priemysle dodal svojim slovenským zákazníkom v auguste 769 nových vozidiel. S trhovým podielom 10,55% bol celkovo treťou najpredávanejšou značkou nových vozidiel u nás. Vyplýva to z údajov Zväzu automobilového priemyslu Slovenskej republiky.
Rekordný mesiac pre BAYON
Najpredávanejším modelom značky Hyundai a celkovo najpredávanejším vozidlom v segmente kompaktných vozidiel bol aj v auguste model i30 so 261 predanými kusmi. Hranicu dvoch stoviek predaných kusov atakovalo SUV TUCSON (199 ks) a tretím najpredávanejším modelom z ponuky Hyundai bol malý hatchback i20 so 111 registráciami.
Pozornosť si však uchmatol crossover BAYON. Z minuloročnej novinky bolo zákazníkom v auguste doručených až 99 kusov a ide o najsilnejší mesiac pre toto vozidlo od začiatku jeho predaja v júni minulého roka.
Ďalší zástupca segmentu malých SUV, model KONA, zaznamenal 33 nových registrácií, rovnako ako najväčšie SUV v ponuke značky, SANTA FE (33 ks). Najmenší model i10 si prevzalo 25 zákazníkov.
Z plne elektrického CUV IONIQ 5, ktoré sa pýši ocenením Svetové auto roka 2022, sa predalo 8 kusov.
Jednotka u súkromných zákazníkov
Za prvých osem mesiacov 2022 má Hyundai druhou najpredávanejšou značkou nových vozidiel na Slovensku. Na konte má už 6 658 predaných áut, čo predstavuje trhový podiel 11,4% a medziročný nárast predaja o 21%. S 3 316 predanými autami je naďalej najpredávanejšou značkou u súkromnej klientely na Slovensku.
Viac informácií o všetkých modeloch Hyundai nájdete na www.hyundai.sk