Top

Elektrický IONIQ 5 a nový TUCSON sa predstavia na veľkom plátne vo filme „Spider-Man™: No Way Home“

Elektrický IONIQ 5 a nový TUCSON sa predstavia na veľkom plátne vo filme „Spider-Man™: No Way Home“
  • Modely IONIQ 5 a Tucson sa predstavia vo filme „Spider-Man: No Way Home“ od spoločnosti Sony Pictures, ktorý sa dostane do kín od 17. decembra
  • Súčasťou globálnej marketingovej kampane spoločnosti Hyundai Motor je aj televízny spot, ktorý propaguje IONIQ 5 s hercom Tomom Hollandom ako Spider-Manom v réžii Jona Wattsa
  • „Spider-Man: No Way Home“ je prvý film, ktorý vzišiel zo strategického partnerstva spoločností Hyundai a Sony a ktorý bude pokračovať aj pri ďalších filmoch v roku 2022
  • Partnerstvo ponúka divákom príležitosti pochopiť víziu mobility spoločnosti Hyundai Motor zameranú na človeka prostredníctvom vozidiel a inovatívnych technológií

 

Modely Hyundai IONIQ 5 a Hyundai TUCSON zažijú svoj hollywoodsky debut v prichádzajúcom filme Sony Pictures „Spider-Man: No Way Home“. Na Slovensku je film distribuovaný pod názvom „Spider-Man: Bez domova“.

Pred uvedením filmu do kín 17. decembra spustila spoločnosť Hyundai Motor Company marketingovú kampaň, ktorá zahŕňa televíznu reklamu po celom svete a množstvo digitálnych reklamných aktivít. Kampaň vychádza z globálneho partnerstva spoločností Hyundai Motor a Sony Pictures s cieľom ukázať víziu mobility Hyundai zameranej na človeka prostredníctvom produktov a technologických inovácií.

Umiestnenie plne elektrického IONIQ 5 a úplne nového TUCSON-u vo filme ‘Spider-Man: No Way Home’ predstavuje prvý míľnik v strategickom partnerstve medzi Hyundai Motor Company a Sony Pictures Entertainment,“ povedal Thomas Schemera, výkonný viceprezident, globálny riaditeľ marketingu a vedúci divízie zákazníckej skúsenosti Hyundai Motor Company. „Od tejto spolupráce očakávame veľký marketingový efekt. Tento vzrušujúci film a zakomponovanie dvoch vozidiel do kľúčových momentov deja s hlavnými hrdinami rozveselí mysle miliónov divákov na celom svete.“

„Spider-Man: No Way Home“ je tretí film o Spider-Manovi, ktorý vytvorili Sony Pictures a Marvel Studio. V hlavnej úlohe sa predstaví Tom Holland, ktorý hrá úlohu stredoškoláka Petra Parkera a jeho alias Spider-Mana. Predošlý film „Spider-Man: Far From Home“ zarobil celosvetovo 1,131 miliardy USD a stal sa štvrtým najlepšie zarábajúcim filmom roku 2019 a 25. najlepšie zarábajúcim filmom všetkých čias.

Hyundai je synonymom poprednej technológie a vizuálne inovatívneho dizajnu, takže nie je žiadnym prekvapením, že vytvoril špičkovú marketingovú kampaň pre IONIQ 5 a veľmi očakávaný ‘Spider-Man: No Way Home’ (…) Nepochybujeme o tom, že fanúšikovia Spider-Mana si vďaka tejto inovatívnej spolupráci užijú veľa zábavy,“ povedal Jeffrey Godsick, EVP pre globálne partnerstvá a Brand Management v Sony Pictures Entertainment.

Okrem umiestnenia svojich produktov vo filme robí Hyundai rôzne marketingové aktivity, ktoré sú s filmom „Spider-Man: No Way Home“ spojené. Medzi ne patrí reklama „Only Way Home“, ktorú režíroval Jon Watts, režisér všetkých troch najnovších filmov o Spider-Manovi, a predstavia sa v nej aj Tom Holland ako Spider-Man a jeho najlepší priateľ Ned Leeds, ktorého hrá Jacob Batalon.

V tomto televíznom spote je Spider-Man odhodlaný očistiť svoje meno, opustí svoj úkryt a vydá sa spolu s Nedom na 300-míľovú dlhú jazdu do New Yorku v plne elektrickom IONIQ 5. Obe postavy cestujú otvorenou krajinou vo futuristicky vyzerajúcom IONIQ 5 a cestou žartujú. 30-sekundová verzia spotu sa bude vysielať v televíziách v USA, Európe, Číne, Rusku a v ďalších krajinách sveta do januára 2022.

Pokročilá technológia umožňuje výnimočné veci a preto si myslíme, že IONIQ 5 sa skvele hodí pre najnovší film o Spider-Manovi,“ povedala Angela Zepeda, marketingová riaditeľka Hyundai Motor America. „Naše reklamné partnerstvá s postavami z Marvel Cinematic Universe boli veľmi efektívne a myslíme si, že fanúšikovia Spider-Mana na celom svete si užijú to, čo sme vytvorili, a zároveň sa dozvedia viac o našom prelomovom plne elektrickom SUV.“

Okrem toho Hyundai vytvoril aj 30-sekundový spot s novým SUV TUCSON. Táto reklama zobrazuje kľúčové scény z filmu, vrátane tých, v ktorých sa predstavili TUCSON a Tom Holland.

Po „Spider-Man: No Way Home“ bude spoločnosť organizovať rôzne marketingové aktivity súvisiace s pripravovaným filmom „Uncharted“, ktorý bude mať premiéru vo februári 2022, a pokračovaním kritikmi uznávaného animovaného filmu, oceneného Oscarmi, „ Spider-Man: Into the Spider-Verse,“ s premiérou v októbri 2022.

Nie je možné pridávať komentáre.