Top

Albert Biermann odchádza z funkcie vedúceho výskumu a vývoja

Albert Biermann odchádza z funkcie vedúceho výskumu a vývoja
  • Biermann viedol celú divíziu výskumu a vývoja a rozvíjal vynikajúce inžinierske schopnosti skupiny
  • Pod jeho vedením sa jazdná dynamika vozidiel značiek Hyundai, Genesis a Kia výrazne zlepšila vďaka úspešnému uvedeniu výkonných modelov, ako sú auto roka BBC Top Gear Hyundai i20 N, ako aj Hyundai i30 N a Kia Stinger
  • Biermann priniesol do skupiny aj inováciu technického inžinierstva, a to vytvorením modulárneho systému vývoja architektúry a zavedením virtuálneho systému vývoja vozidiel

 

Skupina Hyundai Motor Group 17. decembra 2021 oznámila, že Albert Biermann, prezident a vedúci divízie výskumu a vývoja (R&D) skupiny, odchádza do dôchodku, ale naďalej bude pôsobiť ako výkonný technický poradca so sídlom v Európe.

Ako výkonný technický poradca bude pán Biermann bude radiť pri vývoji nových produktov a budúcich technológií vrátane UAM, robotiky a vodíkových palivových článkov. Bude tiež podporovať vývoj elektrifikácie výkonných vozidiel, pričom bude zohrávať kľúčovú úlohu v rozvoji talentov odovzdávaním svojich odborných znalostí v Hyundai Motor Europe Technical Center GmbH.

Bolo pre mňa obrovským potešením a cťou pracovať pre Hyundai Motor Group a viesť našu inžiniersku divíziu, aby sa stala „neprekonateľným“ výskumným a vývojovým centrom v celom automobilovom priemysle. Teraz sa naše vozidlá odlišujú od konkurencie v mnohých aspektoch a stelesňujú naše silné inžinierske znalosti a odhodlanie,“ povedal Albert Biermann (65). „Kórea zostane mojím druhým domovom a všetci moji kolegovia v Hyundai Motor Group budú vždy považovaní za súčasť mojej rodiny. Rád by som povedal, že náš úspech bol vždy založený na silnom kolektívnom duchu mnohých talentovaných ľudí v Hyundai a budem si vážiť naše jedinečné úspechy, nech žijem kdekoľvek.“

Vďaka Albertovmu neúnavnému úsiliu, neochvejnej oddanosti a obrovskej vášni pre spoločnosť sme dokázali dosiahnuť toľko skvelých úspechov s našimi vozidlami, že by bolo nemožné ich všetky vymenovať,“ povedal Euisun Chung, výkonný predseda Hyundai Motor Group. „Jeho záväzok poskytovať tie najvyššie technické štandardy zohral kľúčovú úlohu v tom, že sa naša skupina stala jedným z popredných svetových automobilových lídrov.“

 

Pôsobenie Alberta Biermanna v skupine Hyundai Motor Group

Pán Biermann nastúpil do skupiny ako výkonný viceprezident a vedúci oddelenia testovania vozidiel a vysokovýkonného vývoja v apríli 2015 po 31 rokoch v BMW. So sídlom vo výskumnom a vývojovom centre skupiny v Namyangu v Kórei viedol vývoj nových modelov Hyundai, Genesis a Kia a dohliadal na inžinierske projekty týkajúce sa jazdy a ovládania, bezpečnosti, spoľahlivosti a znižovania NVH (hluk, vibrácie a drsnosť). Pán Biermann tiež zohral kľúčovú úlohu pri založení podznačky vysokovýkonných vozidiel Hyundai N. V roku 2018 ho skupina vymenovala za prezidenta a vedúceho divízie výskumu a vývoja v Hyundai Motor Group.

Odkedy sa pán Biermann pripojil k skupine, jazdné vlastnosti Hyundai a Kia sa výrazne zlepšili vďaka úspešnému uvedeniu vozidiel orientovaných na výkon, akými sú Hyundai i30 N a Kia Stinger, čím sa zvýšilo globálne povedomie o vysokovýkonných schopnostiach oboch značiek. S vývojom úspešnej platformy E-GMP pod vedením Biermanna preberá Hyundai Motor Group vedúcu úlohu v obchode s batériovými elektrickými vozidlami.

Okrem toho, keď sa skupina pripravuje na zmenu paradigmy v celom odvetví, priniesol pán Biermann do divízie výskumu a vývoja inováciu prostredníctvom systému založeného na architektúre, ktorý pomôže uľahčiť transformáciu spoločnosti na poskytovateľa inteligentných riešení mobility. V rámci témy „One Strong R&D Family“ viedol značky vozidiel skupiny k bezproblémovej a efektívnej komunikácii a spolupráci, čím premenil divíziu výskumu a vývoja na agilnú organizáciu pripravenú na novú éru.

Pod vedením pána Biermanna v oblasti výskumu a vývoja si skupina Hyundai Motor Group vybudovala konkurencieschopnosť vo všetkých oblastiach mobility vytvorením systému vývoja modulárnej architektúry, aby sa znížila zložitosť a zvýšila efektívnosť vývoja. Okrem toho dohliadal na zavedenie systému virtuálneho vývoja vozidiel skupiny.

Nie je možné pridávať komentáre.